Prohledat tento blog

čtvrtek 12. května 2016

Freshly Made Sketches #236

Freshly Made Sketches #236

Poprvé se zúčastňuji výzvy na Freshly Made Sketches. Sketch mě nalákal vyzkoušet novou šablonu kalichu a obilných klasů. Vytvořila jsem též papírovou hostii - razítkovala jsem maličký křížek a embosovala ho průsvitným embosovacím práškem. Papíry zn. Heyda s křesťanskými motivy vhodně doplnily výseky. Vše jsem doplnila perleťovým papírem, protože je sice bílý, ale má nádech jemně do šeda; dále šedou stuhou. Šedá je prostě moje barva :) .

Děkuji za návštěvu na mém blogu!


3 komentáře:

  1. This is so beautiful! The colors are so rich and elegant. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    OdpovědětVymazat
  2. This is such a lovely card. I love your choice of colours with splashes of silver paper. Thanks for joining us at FMS this week!

    OdpovědětVymazat