Prohledat tento blog

neděle 8. ledna 2017

Anniversary Celebration at Double D

K výročí vzniku soutěže na Double D Challenges jsem vytvořila narozeninové přání z kolekce papíru Congratulations od Graphic 45. Je to pro mne svátek, když sáhnu po papírech Graphic 45 a věřte, že mám kolekce, do kterých jsem ještě nestřihla a jen si je prohlížím. Někdy se cítím více jako jejich sběratelka. :-)
Zde je inspirace z blogu Double D, která mne inspirovala dortem, růžemi a kombinací barev oranžové, zelené a hnědé.


K zmíněným papírům jsem přidala růžičky, kterým jsem zkroutila drátky a lístky vytvořené i z papírů Graphic. Nakonec jsem dolepila několik perliček ve světle zelené barvě (doufám, že jsou trochu vidět).

Gratuluji členům DT Double D Challenges  k 1. úspěšnému roku  činnosti.
Congratulations to the members of DT Double D Challenges to the successful first year of operation.

Děkuji za návštěvu na mém blogu a případné komentáře.

3 komentáře:

  1. Very pretty and elegant card and design! Thank you for joining our celebration at Double D Challenges!
    Diane DD DT

    OdpovědětVymazat
  2. Oh very, very pretty Martina! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘ANNIVERSARY CELEBRATION’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  3. I know what you mean about collecting the papers. I feel the same way sometimes. You used these papers beautifully for your card today, though. Good to bring them out into the light! Pretty floral arrangement in the corner, too. I'm glad you played along with us at Double D, Martina!

    OdpovědětVymazat