Prohledat tento blog

pátek 3. listopadu 2017

Ježci

I když už děláme vánoční přání, je vlastně podzim a tak je krásné, když si připomeneme jeho idylickou tvář -  barvy v teplých odstínech, barevné listí a zvířátka. Motivační obrázky na Double D Challenge mi to připomněly:

Svoje přání jsem vytvořila ze dvou výseků ježků, toho bílého jsem otupovala Distress Ink - odstín Antique linen. Z embosovaného a nabarveného papíru jsem vysekla listy javoru a dubu. Základní papír jsem ozdobila razítkem Aladine - písmo, také Distress Ink jako ježeček.
Spodního ježečka a barevné obdélníky jsem podlepila 3D páskou pro prostorový efekt. Ozdobila jsem několika malými barevnými perličkami.



Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu.

2 komentáře:

  1. This is awesome Martina! Love the scene you have created with your little hedgehogs! Well done! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Feeling FALLish’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  2. Martina, this is so amazing! I LOVE it! The hedgehogs are adorable and I love the design that features all of the fall colors. Thanks for joining the Double D, "Feeling Fallish" Challenge.

    OdpovědětVymazat