Prohledat tento blog

čtvrtek 9. srpna 2018

Kočka a motýlci



Skoro nikdy nevím, jaký papír na přání používám. Dost papírů mám jako výhry v soutěži nebo zakoupené ve Výtvarných potřebách - vše samozřejmě jednotlivě a bez označení. Je to případ i tohoto krásného papíru, který jsem si "šetřila", až jsem našla lavičku, která mi k němu moc hezky ladila. Další výseky jsem dozdobila podle tématu aktuální výzvy na Double D.



S přáním vstupuji do soutěže:





Děkuji za návštěvu na mém blogu a za komentáře.


4 komentáře:

  1. Beautiful paper, beautifully used with the lovely dies, altogether a Beautiful card.
    Faith
    Daffodil Cards {My Blog}

    OdpovědětVymazat
  2. What a sweet little scene you have created Martina! Great job! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Don’t Bug Me!’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  3. And what a gorgeous paper it is! Works beautifully with the peaceful scene you created :D Thank you for sharing with us at Craftyhazelnut's PPC

    OdpovědětVymazat
  4. What a sweet card. I love that little kitty watching the butterflies. The bench is stunning too. Great take on the Mood Board, thanks so much for playing along with us over at the Double D Don't Bug Me Challenge. Hope we see you back again soon!!
    Judy~ DD DT
    {Judy's Happy Place} Stop by and see me!!!!

    OdpovědětVymazat