Prohledat tento blog

pátek 21. září 2018

Motorka u zdi

Toto přání vzniklo do challenge The Male Room #94 Geometric


Vybrala jsem si geometrický vzor - cihly, které jsem umístila na oprýskanou stěnu. Vrchní papír Canson - odstín Pearl Grey jsem protrhala na dvou místech a vytvořila jsem tak oprýskanou zeď. Podložila jsem vínovým papírem, který jsem embosovala jako zeď a doplnila výsekem (malta mezi cihlami) - šablona Marianne design. Zeď jsem otupovala Distress Ink - odstín Antique linen, abych ji "umazala". Doplnila jsem zakoupeným výsekem motorky, který jsem otupovala stříbrným inkoustem. Dále jsem orazítkovala nápisem Život je krásný od Kety.



Detail zdi:


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.

3 komentáře:

  1. OH! this is such a SUPER card, I LOVE the wall with the motorbike leaning against it, an impressive result. I am here with 2 hats on Martina. Thank you so much for joining us in our Geometric challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT
    Daffodil Cards {My Blog}

    The Male Room
    themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Oh Wow! This card is so classy and striking and absolutely cool! Thanks for playing at The Male Room.

    OdpovědětVymazat
  3. Oh wow! That brick wall looks all real. Very nice. And that motorbike gives it that very male oomph! Thank you for playing with us at The Male Room.

    x Lise Mariann, DT The Male Room

    OdpovědětVymazat