Prohledat tento blog

úterý 13. listopadu 2018

Narnie

Vracím se ke svému blogu asi po 6 týdnech a musím říct, že už se mi po soutěžení s přáníčky trochu stýskalo. Stalo se bohužel to, co se občas stává a nikdo z nás to nemá rád - v den mých narozenin mi můj počítač dal "poslední sbohem" a přestal fungovat. Chvíli trvalo, než jsem získala jiný počítač a také obnovila program na úpravu fotek, ale teď už je to za mnou a musím si jen zvyknout na nové věci. 

Příběhy o Narnii mám moc ráda u několik let, znám je  jak v knižní tak ve filmové podobě. Toto přání jsem vytvořila pomocí Distress Ink - blendováním pozadí. Dále jsem už jen doplnila zakoupenými výseky lampy a stromů. Je to jen jednoduché přání, ale přesto z ně mám pocit, že tak trochu vnikám do Narnie. :-) 



 Vstupuji do soutěže: The Library Challenge: The Lion, The Witch and The Wardrobe (Narnia)


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře (po kterých se mi také moc stýskalo).

1 komentář:

  1. Welcome back to blogland and I hope your new computer is good for you! This Narnia-inspired card has a really magical feel and is very lovely. Thanks for joining The Library.

    OdpovědětVymazat