Prohledat tento blog

středa 19. prosince 2018

Modrá je dobrá

Modrá barva je moc pěkná a proto zadání TMR #101 challenge The Colour Blue je určitě velice inspirativní. Určitě se podívejte na přání DT i soutěžní a připojte se!


Pro svoje přání jsem si tentokrát jako základní - modrou - věc vybrala zakoupený čtvercový výsek rámečku s kutilskými potřebami. Natiskla jsem razítkem malého střapatého kutila, vybarvila jsem ho akvarelovými pastelkami, které jsem rozmyla vodním štětcem. Celé přání jsem doplnila hřebíčky a perličkami.



Je mi velkou ctí, že toto přání jsem mohla vytvořila jako hostující designér The Male Room (díky svému vítězství v challenge #98). 


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.


2 komentáře:

  1. So Good to have you as Guest Designer Martina, I love your work, that is a wonderful die and love the image in blue.
    Faith DT TMR

    OdpovědětVymazat
  2. This card is just so striking. Love the tools die cut border and that cute little fella too! Thanks for being such a wonderful Guest Designer at The Male Room.

    OdpovědětVymazat