Prohledat tento blog

čtvrtek 7. března 2019

Vesta

Protože mám velmi ráda zelenou barvu, neodolala jsem nové výzvě TMR a pustila jsem se hned do hledání vhodného zeleného papíru. Doufala jsem, že mě bude inspirovat k vytvoření přání s mužskou tématikou. Objevila jsem tento papír v odstínu lesní zelené. Měla jsem v plánu z něj někdy udělat pánskou vestu či košili, takže nápad byl na světě. Nejprve jsem trochu experimentovala, abych zjistila proporce vesty a zkoušela jsem různé velikosti výseků. Vesta je ze dvou částí - uprostřed se mírně překrývají. Průramky jsem vysekla na Big Shotu oválnou šablonou, výstřih a spodní části jsem vysekla šablonou čtverce, která zanechává falešné prošívání. Bohužel vzhledem k vzoru se mi to nepodařilo zachytit na fotkách. Snad jen kapsičky, které jsou vytvořeny z rubové strany čtvrtky, jsou zřetelněji "prošité". Knoflíky jsem nahradila hřebíčky v identické barvě a malý řetízek jsem zachytila pod jeden z hřebíčků a pod kapsičku, kde jsem je i mírně přilepila. Kapsičky i motýlek pod krkem je podlepen 3D páskou.






Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.

3 komentáře:

  1. I'm taking a break from my DT at TMR, but HAD to let you know this is amazing work and design, with wonderful details Martina. A fabulous card.
    Faith
    x

    OdpovědětVymazat
  2. Oh wow! Just look at all that texture on the waistcoat - feels like I can actually touch it! Thanks for playing at The Male Room, hope to see you joining in with future challenges too.

    OdpovědětVymazat
  3. What a great masculine card! Full of details and perfectly done. Thanks for sharing your work with The Male Room. I hope you'll be inspired by our next challenge too!
    Regards,
    Maja DT
    My blog: Rilcek in Kljuncek

    OdpovědětVymazat