Prohledat tento blog

sobota 17. srpna 2019

Motorka

The Male Room slaví 6. narozeniny a vyhlásil challenge na oslavu - #117 -  Birthday 6 years . Gratuluji Vám, dámy!

Rozhodla jsem se pro přání s motorkou. Vítěz závodu je na 1. místě a blog TMR také pro mne patří  k nejlepším pro svoje skvělé výzvy a báječnou inspiraci  DT. Zeď z fotokartonu jsem nablendovala šedým inkoustem Distress Ink. Výsek motorky i muže jsem zakoupila a ani značku razítka nevím, myslím, že jsem otisk kdysi získala darem či při výměně. Nakonec jsem doplnila 3 kovové hřebíčky do motorky a dolepila kamínky a hvězdičky. Jemně jsem doplnila červenou barvou, dává přání trochu "šmrcu". 


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.

2 komentáře:

  1. This is such a wonderful masculine card Martina with lots of wonderful little details. Love it. With both mine and my DT hats on - Thank you so much for joining us in our Birthday challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT
    Daffodil Cards {My Blog}

    The Male Room
    themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. What a great masculine card with the motorcycle! Thanks for sharing your work with The Male Room. I hope you'll be inspired by our new challenge too!
    Regards,
    Maja DT
    My blog: Rilcek in Kljuncek

    OdpovědětVymazat