Prohledat tento blog

pondělí 5. srpna 2019

Pět neděl v balónu II.



Mám tu čest, že jsem byla oslovena Marinou z challenge Library a stala jsem se tak hostujícím designérem pro 36. kolo. Vybrala jsem knihu Pět neděl v balónu od Julese Verna, kterou jsem jako dítě měla velmi ráda a několikrát jsem ji četla. Zvu Vás tedy k účasti na této soutěži:
                                         The Library Challenge 36 - Five Weeks in a Balloon.
                                              Můžete tvořit podle názvu, obalu nebo příběhu.




Moje přání je vytvořeno z obrázků UHK Gallery. Myslím, že svým stylem vystihují dobu J. Verna.





Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.

1 komentář:

  1. LOVE your papers, love your images, love your design, love your card.
    Faith x

    OdpovědětVymazat