Prohledat tento blog

sobota 7. září 2019

Podzimní



Podzim je moje nejoblíbenější roční období (v něm jsem se narodila :-) ), takže každoročně vyrábím přání s listy různých barev a podobné. Tentokrát jsem vyráběla podklad technikou blendování  - použila jsem Distress Ink (odstíny scattered straw, dried marigold, fired brick,dusty concord, vintage photo). Dále jsem podklad ozdobila bokeh efektem (pigment Ink pad - Docrafts - Artiste) a nakonec jsem na papír stříkla trochu vody, protože se mi to zdálo jednotvárné. Pak už to jednotvárné nebylo, rychle jsem vzala horkovzdušnou pistoli a sušila. Takže zde vidíte, jak to dopadlo. Rámeček jsem měla bílý, nejprve jsem ho jemně potřela Versa Markem a posypala embosovacím práškem Ranger - gold. Po zafixování horkovzdušnou pistolí jsem ale zjistila, že jsem ho potřela opravdu jemně a je třeba přidat. Což jsem učinila a výsledek stejně není dokonalý. Budu proto tvrdit, že listy jsou trochu ojínělé (děti mi říkávají - mami, to je umělecký záměr). Dozdobila jsem hřebíčky Papermania.



Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za milosrdné komentáře. :-)



2 komentáře:

  1. AH! the evening sunset of Autumn, loving the frame and your colouring Martina, with both my hats on - Thank you so much for joining us in our Autumn challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT

    The Male Room
    themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. What a great autumnal card! Thanks for sharing your work with The Male Room. I hope you'll be inspired by our future challenges too!
    Regards,
    Maja DT at Feeling Sketchy My blog: Rilcek in Kljuncek

    OdpovědětVymazat