Prohledat tento blog

pondělí 14. října 2019

Jelen

Koupila jsem si nové šablony Sizzix a těšila jsem se, že je brzo budu moci vyzkoušet. Nová challenge od 52CCT - Colors mi to umožnila a já jsem vytvořila přání ve třech zadaných barvách.

Na přání jsem mimo zmíněné šablony použila také papír ze sady Scrap Berry´s - Antique Shop a craft čtvrtku. Hřebíček se sametovým povrchem a třpytivou lepící pásku jsem měla ve svých zásobách.




Dále jsem vytvořila ještě jedno přání se stejným výsekem jelena, které přidávám sem na blog jako nesoutěžní jen tak pro radost.

S přáním vstupuji do soutěží:






Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.






3 komentáře:

  1. These are just awesome Martina! Thanks so much for playing in our challenge at Merry Little Christmas!
    Darlene
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    OdpovědětVymazat
  2. love that deer! the colors were perfect for both of these cards. good luck at 52CCT

    OdpovědětVymazat