Prohledat tento blog

neděle 22. března 2020

Vítej jaro!

Jaro už opravdu přichází a proto jsem uvítala výzvu Double D s tímto tématem. Přání jsem vytvořila z papírů Graphic 45 s názvem Secret Garden, které už mám v zásobách mnoho let. Byla to vlastně první sada od G 45, kterou jsem si před pár lety zakoupila. Byla to láska na první pohled! A jak nádherně voní! Ani nevím, kolik sad papírů Graphic 45 jsem si už nakoupila. Všechny ale určitě ne, takže mám stále co shánět :) .




S přáním vstupuji do soutěže:


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.



3 komentáře:

  1. Oh Martina this is just beautiful ... love all the layers! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Spring’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  2. Such a beautiful card Martina, I love the gorgeous papers and the beautiful design.
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful card, details and layers!! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    OdpovědětVymazat