Prohledat tento blog

pátek 10. dubna 2020

Praporky

 Přání s praporky jsem vytvořila ze starých zásob papíru, který má označení Ursus Premium  Glitter Scrapbook Paper Pad. Zakoupila jsem ho ve svých scrapbookových začátcích v klučičí i holčičí verzi. Pruhované tričko chlapečka je zdobeno glitry. Dále jsem použila embosovaný okraj s miminkovskými motivy, které jsem dostala darem, dozdobila jsem perličkami. Oválné výřezy jsem podložila 3D pěnovým čtverečkem.
Mně malé dětičky vždy vykouzlí úsměv na tváři. Mám dvě malá vnoučátka - chlapečka i holčičku -  a tak vím, že to je to, co mi v současné situaci dělá velkou radost.




Další přání jsem vytvořila také z mých starých zásob a je prakticky celé růžové.








Děkuji Vám za návštěvu  na mém blogu a za komentáře.



8 komentářů:

  1. LOL ... Oh Martina this is just adorable! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Banners’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  2. Adorably CUTE~CUTE~CUTE!! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    OdpovědětVymazat
  3. This is gorgeous. Love your colour choices and great layout. Thanks for sharing with us at Double "D" Challenge.
    Amelia (Double "D" Challenge Design Team)

    OdpovědětVymazat
  4. Sua fun focal image and great use of the banner. Thanks for sharing with us at Double D Challenge Blog. We hope you will join us for future challenges.
    Kathy
    DD DT

    OdpovědětVymazat
  5. Excellent and wonderful cards Martina, I love your little boy with beautiful details. With both my hats on - Thank you so much for joining us in our Make Me Laugh challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT

    OdpovědětVymazat
  6. Very sweet cards.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    OdpovědětVymazat
  7. Such a cute card. Thos sweet thick cheeks on those images. Thanks for joining us in the "Make me laugh" challenge at The Male Room.

    Sending you lots of crafty love
    Lise Mariann, DT The Male Room

    OdpovědětVymazat