Prohledat tento blog

středa 13. května 2020

Zahrada - In the Garden


Protože jsem vyhrála challenge #132 na The Male Room, dostalo se mi nabídky na místo hostujícího designéra pro další challenge - tentokrát na téma V zahradě. Jsem tím velmi poctěna.


Pro vytvoření tohoto přání jsem použila holandské papíry Jeanine´s art - Birds & flowers, které jsem, spolu se zeleninou, otupovala inkoustem Distress Ink - Iced Spruce. Konev a kolečko jsem vysekla šablonou od Mariane Desing, kočička je šablona od poppystamps. Uprostřed vrchního papíru jsem vysekla prostřední část - kruh a zeleninu jsem umístila po jeho vnějším obvodu. Vrchní papír je podlepen 3D pěnou.





Zvu Vás také k vytvoření přání pro muže na The Male Room - In the Garden.


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.


2 komentáře:

  1. Congrats on your GD position. Your card is gorgeous. Great die cuts.

    OdpovědětVymazat
  2. Awesome card Martina! Love the die cuts and how the background images peep through the window and round the edges. Thanks for being an amazing Guest Designer.

    OdpovědětVymazat