Prohledat tento blog

úterý 30. června 2020

Cool it!

 Červencové téma výzvy Christmas Craft All Year Round je chlad a mráz. Vybrala jsem si výsek kruhu s vločkami, který jsem potřela třpytivým glitrovým lepidlem, aby připomínal namrzlý kov. Poisentii a listy jsem vysekla z třpytivého papíru a doplnila jsem o bílé "bobule". Na pergamano jsem horkým embosováním vytvořila nápis Veselé Vánoce. Vše je doplněno lesklými stříbrnými perličkami.



Nyní bych Vás také chtěla pozvat do naší nové výzvy, která potrvá celý měsíc červenec (možná se v horku budeme potřebovat ochladit :-) ).


S přáním vstupuji také do výzev:






Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.

7 komentářů:

  1. Beautiful frosty card! Thanks for playing at 52cct

    OdpovědětVymazat
  2. Martina: Thanks for submitting your beautifully elegant Christmas card to 52 CCT! The accent grouping with the mint green poinsettia as the feature has been masterfully coordinated!! Excellent! --Becca/DT and June's hostess for 52 CCT

    OdpovědětVymazat
  3. Very Beautiful and I love the frosty effect on your card Martina.
    Take care
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  4. Love your silver frame and the gorgeous sparkly poinsettia. Beautiful and elegant card!
    Happy crafting.
    ♥ Lena

    OdpovědětVymazat
  5. Lovely work. Thank you for joining Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time.

    OdpovědětVymazat
  6. Thank you for sharing your lovely crafting for CHNC challenge 496 - I hope to see you again soon. x

    OdpovědětVymazat