Prohledat tento blog

čtvrtek 6. srpna 2020

Motýl



Dnešní příspěvek je motivován především výzvou Double D a její Butterflies Challenge. Rozhodla jsem se vytvořit přání z ukrajinských papírů zn. Scrapmir - kolekce Tenderness. Neodolala jsem koupi těchto krásných designových papírů a výseků a mám je doma teprve dva dny. 
V poslední době se mi zalíbila přání s tímto druhem výseků. Nevím, jestli jsem si jich dříve jen nevšímala, nebo je to opravdu novinka. Chci se s nimi naučit pracovat a tak jsem začala tímto přáním. Nemohu říct, že by se mi tvořilo snadno, ale o tom jsou přece výzvy. :-)

Štítky s nápisem jsou podloženy 3D  a na nich jsou umístěny květiny a ozdoby:

   


S přáním vstupuji do soutěže:

Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za milé komentáře.


6 komentářů:

  1. Beautifully created butterfly card! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    OdpovědětVymazat
  2. Just another beauty!
    I am going to follow you !
    Groeten Ineke

    OdpovědětVymazat
  3. OH! My goodness Martina, this is so very beautiful. You've used the papers and sentiment perfectly.
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  4. These cutouts make a beautiful and elegant card. Thanks for participating in the challenge at Double D.
    Barbara DT

    OdpovědětVymazat
  5. WOW This is SO pretty Martina! LOVE your overall design! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Butterflies’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní přání, Marti. Tvůj příspěvek otevírám už po několikáté.
    Motýly moc v papírové podobě nemusím, ...jsem si až dosud myslela... ;) ale ukazuješ mi, že můžou být naprosto luxusní. Nemůžu se vynadívat a moc zdravím.

    OdpovědětVymazat