Prohledat tento blog

sobota 19. září 2020

Kulaté přání




Přání ve tvaru kruhu jsem vytvořila z papírů Winter Tales od Lexi design. Kruhovou šablonou jsem vysekla základ přání z ohnutého papíru, ve stejné velikosti základní designový papír a pak ještě dva menší kulaté. Ty jsem dohromady spojila hřebíčkem se sametovým povrchem, doplnila jsem stuhu a nápis Šťastné a veselé.Nakonec jsem doplnila vánoční hvězdu.

¨

S přáním vstupuji do soutěží:









Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.








 

6 komentářů:

  1. A gorgeous card. Wonderfully circular! Thanks for joining us at Christmas Craft Creations!

    OdpovědětVymazat
  2. Nice cool wintry colours!. thank you for joining us at Christmas Craft Creations!

    OdpovědětVymazat
  3. Gorgeous Christmas card. Thanks for joining us at the CHNC Christmas Weekly this week for our "Anything Goes, optional " include the word Joy" challenge.

    OdpovědětVymazat
  4. This has come together beautifully!
    Lovely project!
    So pleased that you have shared this with us here at The Holly & The Ivy.
    Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT @ TH&TI

    OdpovědětVymazat
  5. What a beautiful project, I love the subtle colours. Thanks for playing in the Christmas Craft Creations challenge,
    Penny DT)

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful shaped design. I like the nesting circles. Thank you for joining us at Christmas Craft Creations - Charlotte/Lady Joyful, DT

    OdpovědětVymazat