Prohledat tento blog

sobota 5. prosince 2020

Craft přání s andělem

Pro kamarádku, která má ráda jednoduchá přání, jsem k Vánocům vyrobila přání na craftovém základu s andělem a hvězdou. Hvězdu jsem vysekla na big shotu a zespoda podlepila průsvitnou fólií. Celý základní papír jsem podlepila 3D polštářky, aby přání byl více prostorové. Doplnila jsem andělem, kterého jsem kdysi dostala, razítkem Krásné Vánoce a perličkami. Zlatá se skvěle hodí ke craftovému základu a andělovi.  Přání je jednoduché, velké jen 10 x 10 cm, ale myslím, že kamarádce se bude velmi líbit.


S přáním vstupuji do soutěží:



Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.

 

3 komentáře:

  1. Such an effective card. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda DT

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely card. Thank you for joining the Crafty Hazelnut's Christmas challenge and welcome to the design team for 2021.

    OdpovědětVymazat