Prohledat tento blog

sobota 30. ledna 2021

Vánoční skřítek pro CHNC

 


Protože jsem nevlastnila žádné razítko ani šablonu skřítka, zakoupila jsem si na Fleru razítkový otisk, který jsem vybarvila akvarelovými pastelkami a vodním štětcem jsem barvu rozmyla. I srdíčko pochází  z tohoto otisku.Zelená čtvrtka je ze sady UHK Gallery, červený papír je zn. Canson. Bílý papír ve středu přání mám už velmi dlouho ve svých zásobách, takže si nepamatuji výrobce, ale velmi pěkně ladil se zeleným papírem a nabarveným skřítkem. Doplnila jsem dvěma perličkami a vystřiženého skřítka jsem nalepila na přání lepící 3D pěnovkou. Razítko s nápisem Veselé Vánoce je od Kety.



Zvu Vás také do naší nové výzvy na Craftyhazelnut´s Christmas Challenges, kde je každý týden vyhlašováno nové nepovinné téma, tentokrát je to:


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za milé komentáře.


1 komentář:

  1. Love the gnome Martina, a lovely design and paper, it would give anyone a "Merry" Christmas.
    Faith x

    OdpovědětVymazat