Prohledat tento blog

sobota 6. února 2021

Roztomilý sněhuláček


Naše nová výzva na CHNC je na téma roztomilý, vybrala jsem si tedy obrázek sněhuláčka, který mi opravdu zvedne náladu svým roztomilý úsměvem a připravenými dárečky. Tento obrázek jsem po obvodu ze tří čtvrtin podlepila výseky vloček a toto celé jsem umístila na kulatý výsek s krajkovým okrajem. Zdá se mi však, že na fotce nejsou vločky příliš vidět. Podkladový papír je z kolekce Winter Wonders od Fabrica Decoru. Ozdobné hřebíčky jsem  použila ze sady LET IS SNOW od Carta Bella.



Zvu Vás také do naší nové výzvy na Craftyhazelnut´s Christmas Challenges, kde je každý týden vyhlašováno nové nepovinné téma, tentokrát je to:


Účastním se dále soutěží:



Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.

 

3 komentáře:

  1. Love the happy snowman and the snowflake and the doily, with the lovley snowflake background and ribbon. A beautiful card Martina.
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful soft colors. I can see the flakes once I read your comment. I guess they have a lovely effect in real life. Loving the image too.

    OdpovědětVymazat
  3. What a lovely Christmas card, thank you for joining us at THAIC.

    OdpovědětVymazat