Prohledat tento blog

sobota 27. března 2021

52 CCT - Wood backround

 Dnešní příspěvek je určen především 52 Christmas Card Throwdown, kde jsem jako vítěz březnové challenge byla oslovena k tomu, abych se stala hostujícím designérem pro tuto výzvu. Zadáním výzvy je Stash Challenge - Wood backround/dřevěné pozadí. Mám ve svých zásobách několik designových papírů s motivem dřeva a ráda je používám.  Pro mne je to tedy skvělá výzva. Tentokrát jsem použila papír od Craft O´clock - sada s názvem Carols in the Snow, kde je nádherný zelený "dřevěný" papír. Kruhový výřez jsem podložila smetanovým papírem, který jsem embosovala vzorem větviček. Použila  jsem kartonový výsek vánoční hvězdy od Fabrica Decoru. Chtěla jsem ale oživit přání barvami, proto jsem použila Distress Ink - inkousty v odstínech peelent paint a fired brick. Na hvězdu jsem je natřela vodním štětcem. Dále jsem použila jemnou světle hnědou stuhu. Nápis joyful je ze zimní sady Simple Stories - Country Christmas. Nakonec jsem nalepila pár perliček, bez kterých se v poslední době neobejde žádné moje přání. 




Přijměte také výzvu 52 Christmas Card ThrowdownStash Challenge - Wood backround



 Účastním se také těchto výzev:







Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.



4 komentáře:

  1. Your card is so beautiful, clean but festive! Thanks for playing at 52 cct

    OdpovědětVymazat
  2. Quelle magnifique carte Martina, tout en finesse et et élégance, merci d’être notre guet designer cette semaine, biz

    OdpovědětVymazat
  3. So Gorgeous! I love your elegant design! Thanks for being an inspiring Guest:)

    OdpovědětVymazat
  4. Very stunning card. Great texture! Thanks for sharing with us at Christmas Craft Creations.

    OdpovědětVymazat