Prohledat tento blog

sobota 10. dubna 2021

Vánoční přání s dámou


Dnešní challenge na Craftyhazelnut Christmas Challenge má široké téma - sněhulák nebo žena nebo rodina. Vybrala jsem si téma žena. Obrázek jsem si vytiskla z internetu, použila jsem třpytivé papíry s vločkami a stříbrný. Rámeček jsem vysekla šablonami Cardabilities, ozdobila jsem růžemi a větvičkami - ze zeleného třpytivého papíru. Velmi se mi líbí kombinace bílé, červené a stříbrné.



Zvu Vás také do nového kola výzvy 
Přidejte se proto k nám a navštivte blogy ostatních členů našeho DT pro inspiraci.

Vstupuji dále do soutěží:


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.
 

1 komentář:

  1. A great card - thanks for sharing it us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    OdpovědětVymazat