Prohledat tento blog

sobota 26. června 2021

Vločka

Vytvořila jsem jednoduché přání s vločkou. Vločka je vyseknuta šablonou Sizzix na akrylový papír (mám ho ráda pro jeho jemnou strukturu), který jsem podložila třpytivým modrým papírem. Vločku jsem ozdobila malými bílými perličkami, jak je vidět na spodní fotografii.

Přání je vytvořeno pro výzvu
Připojte se k naší výzvě a vytvořte také přání se sněhovými vločkami a jak vidíte, můžete použít jednu nebo jakékoliv množství vloček.




Vstupuji do soutěže


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za milé komentáře, které mě vždy potěší. 
 

2 komentáře:

  1. Love the CAS style on this beautiful card Martina.
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  2. CAS and so sparkly. I bet it looks beautiful IRL. Thanks for sharing with us at the Holly and Ivy Christmas Challenge.

    OdpovědětVymazat