Prohledat tento blog

sobota 10. července 2021

Vánoční červené přání

Nová challenge na webu Craftyhazelnut´s Christmas Challenge je na téma použijte červenou barvu. Vytvořila jsem přání z papíru canson, použila jsem věneček  bílých vloček, které jsem dozdobila červeným perličkami. Doprostřed přání jsem vložila nápis Radostné Vánoce. Takto ozdobený výsek jsem nalepila na embosovaný papír s kruhovou ozdobou.

Navštivte naši novou výzvu a zúčastněte se také se svým přáním:


Vstupuji do výzev:


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.

 

4 komentáře:

  1. This is so gorgeous, Martina - love these delicate snowflakes over the red - so festive! Thanks so much for playing at Sparkles!

    OdpovědětVymazat
  2. How wonderful, I love the die in the background and then the snowflakes on the red, GORGEOUS card.
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  3. Very pretty, those are such unique and detailed snowflakes and the pearls really add a nice finishing touch. Thanks for joining us at Sparkles Christmas Challenge!

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful card!
    Thanks for playing along at Sparkles Christmas Challenge!

    OdpovědětVymazat