Prohledat tento blog

sobota 23. října 2021

Poinsetie


Toto přání jsem vytvořila pro CHNC ze sady papíru od Scrap Berry´s A taste of winter (modrá strana) a kousku tapety na zeď (bílá strana). Přidala jsem výseky větviček a poinsetií, které  jsou od Moda Scrap. Doplnila jsem kartonovým výsekem a výsekem kostelíčka, kterého jsem měla již delší čas ve svých zásobách. Navrch jsem nalepila několik flitrů.



Zapojte se do naší nové výzvy:

Vstupuji dále do výzvy:


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za milé komentáře, kterých si velmi vážím.



 

6 komentářů:

  1. Love this blue card !!!
    groeten Ineke

    OdpovědětVymazat
  2. Gorgeous blue poinsettias, Martina! Beautiful detail! Thanks so much for playing at Sparkles!

    OdpovědětVymazat
  3. Very pretty card. Great colors and images. Thanks for sharing over at Sparkles Christmas.

    OdpovědětVymazat
  4. A Gorgeous card Martina, love the blue and white.
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  5. Very pretty, so nice to see an unusual colour for the flowers. Thanks so much for sharing with us at Sparkles Christmas Challenges. We look forward to you visiting us again. Caz. DT

    OdpovědětVymazat