Prohledat tento blog

pondělí 1. listopadu 2021

Horký nápoj


K zimě patří horké nápoje a také ty se objevují na našich přáních. Toto přání jsem vytvořila z papíru UHK Gallery Free Winter a doplnila jsem hřebíčky ve tvaru stromků z mých starých zásob. Jeden kulatý hřebíček jsem dala i na visačku. Po dlouhé době jsem papír nestříhala nebo neřezala, ale trhala, ale musím se přiznat, že to pro mě není příliš komfortní situace. Zkrátka tak nerada tvořím, potřebuji vše rovné a přesné. Ale člověk se stále učí novým technikám a přístupům k tvoření, proto i já musím zkoušet nové věci. :-)
warm, winter


Účastním se výzvy:

Navštivte také naši novou výzvu a moje kolegyně a jejich blogy.
Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.

 

1 komentář:

  1. It's good to stretch ourselves and your stretching has produced a beautiful card. I love the image and design and the added clove for a taste of Christmas. Just wonderful Martina.
    Faith x

    OdpovědětVymazat