Prohledat tento blog

středa 1. prosince 2021

Vánoční přání červené Merry Xmas

Zdravím všechny příznivce blogu CCAYR. Konečně jsem se dočkali letošního "finiše", tedy prosincové karty, která má začínat písmenem X, Y a/nebo Z. Do Vánoc zbývá 23 dní, tedy je nejvyšší čas splnit ještě resty, pokud nějaké máme, samozřejmě :-)

Já jsem použila papír z kolekce Our Warm Christmas od Fabrika Decoru a výseky z kartonu (nápis a květina) od stejného výrobce. Podle mne je ten kontrast barev dokonalý.
Okolo nápisu jsem přidala pouze několik malých perliček.
Zvolila jsem samozřejmě slovo Xmas.


Těším se na další rok, co nám přinese nového a jaká krásná vánoční přání zase přichystáme.
Vstupte do nové výzvy:


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu, komentáře a zájem o náš blog. 
Od ledna zase můžeme začít tvořit nové zásoby vánočních přání. Prostě - celý rok dokola :-)
Přeji Vám krásné a ničím nerušené vánoční svátky plné pohody.
Merry Xmas!

 

1 komentář: