Prohledat tento blog

sobota 19. února 2022

Není všechno zlato- CHNC

Dnešní výzva je použít něco zlatého. Já jsem zvolila zakoupený výsek visících vánočních ozdob z matného zlatého papíru. K tomu jsem zvolila obrázek z pohlednice - mě se ty zasněžené chaloupky prostě moc líbí. Ze stejné pohlednice jsem vysekla i šišky (šablony Moda Scrap), doplnila jsem je zlatým jehličím. Papíry jsou od Craft O´Clock a jmenují se Carolin the Snow.

Vstupte do naší nové challenge:

Vstupuji do výzvy:

Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu. 


 

2 komentáře:

  1. Oh wow, Martina, I love this! A gorgeous gentle scene in such a fun layout, and your gold details are SO pretty! Perfect little pearl accents, too! Thanks so much for playing at Sparkles!

    OdpovědětVymazat
  2. Pretty gold decor.
    Melissa CHNC Christmas Design Team 2022
    "Sunshine HoneyBee"

    OdpovědětVymazat