Prohledat tento blog

neděle 27. února 2022

Valentin


Přání k Valentinu jsem vytvořila z designových papírů Graphic 45, které jsem měla v zásobách už mnoho let. Jsou to vlastně takové zbytky - velikonoční motivy jsem dávno použila a zbyli mi tu různé odstřižky a andělíčci. Občas si dávám malou výzvu sama pro sebe - spotřebovat ty zbytky tak, abych z nich měla radost já (a třeba i někdo jiný). Takže jsem vytvořila několik valentinských přání a visaček. Ozdobila jsem červeným kovovým hřebíčkem ve tvaru srdíčka, ze zbytků jsem vysekla na big shotu lístky, dozdobila jsem růžičkou a  dvěma maličkými obrázky andělíčků. Jsou tak sladcí! ☻♥




Vstupuji do výzvy:

 

Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za milé komentáře.

3 komentáře:

  1. A very romantic Valentine card and you used scraps to make it! That is so amazing and comforting as well. I often have lots of bits and pieces left over and when they come to gather to make a fabulous card like this, it is so satisfying. Thanks so much for joining in the fun at Double D Challenge.

    OdpovědětVymazat
  2. Love the image and you've showcased it beautifully Martina! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Shades of Pink’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    P.S. If I hadn’t already mentioned it, just wanted to let you know that we have another new challenge blog. This time it’s all about using your EMBOSSING FOLDERS. I hope you’ll come check us out and play along at CAN YOU HANDLE THE PRESSURE. Hope to see you there!

    OdpovědětVymazat
  3. A Beautiful and romantic card Martina, I LOVE it.
    Faith x

    OdpovědětVymazat