Prohledat tento blog

sobota 28. května 2022

Embosované přání

 

Přání jsem vytvořila ze zbytků papíru Graphic 45 (barevné okraje a postavičky) a  Pion Design (prostřední béžový papír). Na světlý základ 13 x 13 cm jsem nalepila barevné okraje (ornamenty a růže), takže jsem vytvořila barevný rámeček. Celý papír jsem projela na big shotu v embosovací kapse (neznámý výrobce). Detail embosování můžete vidět na spodním foto. Vzniklo něco úžasného, co mě nadchlo. Musím se přiznat, že by mě nikdy nenapadlo takto zužitkovat zbytky papírů, kdybych se neinspirovala ve výzvě blogu Let´s Squash It! Výsledek mě přímo ohromil. Doplnila jsem samozřejmě postavičkami z papíru Graphic 45 (podlepeno 3D pěnou), perličkami, stužkami a květinou. Nápis je také embosovaný (nalepený před embosováním). Obrázek jsem nalepila na základ, který je větší než obvykle, ještě nevím, jestli se mi to líbí :-) . 




Vstupuji do výzvy:

Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za milé komentáře.


1 komentář: