Prohledat tento blog

sobota 25. června 2022

Přání s washi páskami

Nové přání jsem vytvořila do výzvy Craftyhazelnut´s Christmas Challenge - použít nějaké washi pásky. Já jsem použila dva druhy této zajímavé pásky, která je vyrobena z rýžového papíru a lze ji odlepovat a znovu nalepit. Pomocí washi pásky jsem spojila dva druhy papíru na mém přání - přelepila jsem svisle přechody mezi papíry z kolekce Carols in the Snow od Craft o ´Clock. Další washi pásku jsem použila vodorovně a doplnila jsem květy a nápisem.

Vstupte také do nové výzvy:
CHNC #600 use some washi tape



Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za milé komentáře.

 

2 komentáře:

  1. You certainly can make the most gorgeous of Christmas cards Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Your card is so beautiful and peaceful...the colors the image everything just works wonderfully well together. I really like it so much!

    OdpovědětVymazat