Prohledat tento blog

čtvrtek 25. dubna 2024

Pro zedníka


Vytvořila jsem přání pro zedníka. Použila jsem suché embosování, kde jsem použila embosovací a vyřezávací šablonu zn. Marianne design. Míchačky jsou kartonové výřezy zn. Laserowe Love. Zednickou lžíci byl skutečně "oříšek" sehnat, nepovedlo se mi to a a tak jsem na Pinterestu zkopírovala lžíci a hladítko, tyto nástroje jsem zmenšila a vytiskla na čtvrtku. Podlepila jsem 3D pěnovými čtverečky, které jsem nalepila i pod kolečko s číslem. Nakonec jsem doplnila tři hvězdičky.



Vstupuji do challenge:





Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu.






 

3 komentáře:

  1. Vrlo lijepa karta. Napravio si sjajan posao Martino.

    OdpovědětVymazat
  2. Great male card !!!!
    groeten Ineke

    OdpovědětVymazat
  3. Love how you added the extra bricks to the embossing, a Super card. Thank you so much for joining us in our Embossing challenge at The Male Room Good Luck and I hope you will join us in our next challenge.
    Faith DT

    OdpovědětVymazat