Prohledat tento blog

sobota 20. července 2024

Vánoční světlo

 Toto přání jsem vytvořila jako hostující designer 52CCT . Použila jsem papír z kolekce Ciaobella paper s názvem Time for home. Visačku jsem podložila výsekem kruhu s paprsky a ty jsem ozdobila modrými perličkami. Visačku jsem nejprve olemovala tekutými perlami Nuvo - odstín midnight blue a nakonec jsem ji zdobila hřebíčkem s vločkou a modrými srdíčky.




Přidejte se i Vy k výzvě 52CCT - červencová tématická výzva VÁNOČNÍ SVĚTLA.


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.

2 komentáře:

  1. elle est superbe Martina, très belle création, merci d'être notre guest designer cette semaine, biz

    OdpovědětVymazat
  2. This is a beautiful interpretation of the theme. I love how you brought everything together. Thanks for being our guest designer this week and making such a fabulous card for my theme.

    OdpovědětVymazat