Prohledat tento blog

čtvrtek 7. června 2018

Opice

Přiznám se, že tvoření přáníček podle barevné předlohy mi moc nejde a většinou hledám inspiraci na internetu. Tentokrát se mi zalíbila paletka, která se ale zdála trochu divoká :-) a tak jsem se rozhodla podle ní vytvořit přání pro děti. Před časem jsem totiž byla požádána, abych se věnovala přáním pro děti a já ráda vyhověla. Takže i takováto výzva je pro mne zajímavá.

Líbí se mi tvořit těla zvířátek, které lze sestavit z různých tvarů. Opice, kterou jsem udělala, je z jednoho srdíčka, koleček a oválu. Nosní dírky jsou ze samolepicích kamínků.Po vytvoření přání dávám obvykle přáníčka do police, kde "čekají" na příští focení, většinou jich fotografuji několik najednou. Kdykoliv jsem šla ale kolem této opičky, lekla jsem se jí, jak byla výrazná. Doufám, že ten, pro koho je přání určeno, se jí tolik lekat nebude :-) .





S přáním vstupuji do soutěže:


Děkuji Vám na návštěvu na mém blogu a komentáře.

6 komentářů:

  1. LOL ... aren't you the clever one Martina!!! So cute! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Color – Teal & Red’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  2. Such a wonderful use of your shapes, I LOVE this monkey such fun in his bright colours.
    Faith
    x

    OdpovědětVymazat
  3. Adorable card, Martina! So creative with the die cuts. Thanks for joining the Double D, "Teal/Red" Challenge.

    OdpovědětVymazat
  4. Martina, so cute. Lovely design and fabulous COLOURS for our "RED AND TEAL" Challenge. Thanks for joining in and good luck in the draw. ♥ DOUBLE D
     [aNNie DT member for Double D Challenges]

    OdpovědětVymazat
  5. What a fun and wonderfully created monkey in the most perfect colors for our challenge!! Thank you for joining us at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    OdpovědětVymazat
  6. This sure is a fun card and so creative. Great way to use and be inspired by the colors. Thanks so much for joining in the fun at our Double D 'Color - Teal & Red' challenge!
    Barbara DT member

    OdpovědětVymazat