Prohledat tento blog

sobota 24. srpna 2019

Draci

Retro papír s chlapci a draky mám již několik let, má značku The ScrapCake. Natištěný obrázek s dětmi se mi moc líbil a proto jsem již větší zdobení nechtěla použít. Doplnila jsem pouze mraky, na které jsem zkombinovala druhou stranu tohoto papíru, která má oranžový vzor a dále oranžový papír  zn.Canson. Celé přání jsem podložila dalším papírem Canson.


S přáním vstupuji do soutěže TMR #118 - Flight


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.

3 komentáře:

  1. I LOVE your take on the theme Martina, such a pretty card and lovely colours also love your patterned clouds. With my hat on and my DT hat on - Thank you so much for joining us in our Flight challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT
    Daffodil Cards {My Blog}

    The Male Room
    themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. What a lovely scene! Such an amazing creation! Love the layout and all the textures. Thanks for playing along with us at The Male Room Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

    OdpovědětVymazat
  3. This is a really lovely card. Love the paper piecing and retro style! Thanks so much for playing along at The Male Room Craft Challenge. Good Luck!

    OdpovědětVymazat