Prohledat tento blog

středa 28. srpna 2019

Krásné vánoční svátky

Toto přání jsem vytvořila horkým embosováním. Razítko Krásné vánoční svátky je od Kety a razítko větší hvězdičky jsem si půjčila od dcery:) z jejích razítek  s Gorjuss. Narazítkovala jsem na 300 g čtvrtku Versa Markem, embosovala horkovzdušnou pistolí. Nablendovala jsem dvěma Distress Ink - odstíny Dusty concord a Faded jeans. Spodní černé kolečko jsem polepila třpytivou páskou a dále jsem přilepila gázu z lékárny. Protože nemám žádné razítko ani raznici komety, vyrobila jsem si malou kometu z vánočních stříbrných nitek a kovového hřebíčku tvaru hvězdy. Vše jsem přilepila na  kulatý základ přání, které jsem také vysekla na Big shotu.


S přáním vstupuji do soutěží:




Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.


3 komentáře:

  1. Love the colours on this Martina, and the embossed stars and image really do stand out. The shooting star - fabulous. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge :) Lynda DT

    OdpovědětVymazat
  2. WOW! Martina, your card is Gorgeous, great thinking with the star it looks awesome, I also love the gauze. LOVE everything.
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful card. I love the shooting star. Thank you for joining in at CHNC with Anything Goes Challenge and optional twist of wet or dry embossing. Apologies for the late comment.

    OdpovědětVymazat