Prohledat tento blog

neděle 17. listopadu 2019

Watercolor

Dostalo se mi té velké cti, že jsem se stala hostujícím designérem na challenge 52 Christmas Card Throwdown. Zadání  tohoto kola je WATERCOLOR. Použila jsem čtvrtky pro mixed media, protože jsem plánovala namočit papír vodou a je nutné mít papír krásně rovný a ne zvlněný. Tvořila jsem s razítkem  BoBunny, dále jsem použila zlatý embosovací prášek a zatavila jsem horkovzdušnou pistolí tak, aby vznikly dvě krásné vločky, které se již nedají přebarvit. Pak jsem pomocí vody (nastříkala jsem na celou plochu papíru) a  inkoustu Distres Ink - Broken China, který jsem nerovnoměrně kapala na namočený papír a nechávala různě rozpíjet, tvořila barevný základ, který doplnil vločky. Nebylo to úplně jednoduché a této konečné verzi pár dílek předcházelo. 







Vstupuji tedy na Christmas Card Throwdown jako guest designer a zvu Vás také do tohoto soutěžního kola:

¨
Dále vstupuji do soutěží:







Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za  komentáře.


4 komentáře:

  1. A beautiful design in beautiful colours. The framing in gold adds real style. I always have trouble with wavy paper so I will have to try soaking first instead of charging right in! Thanks for being our guest designer this week at 52CCT

    OdpovědětVymazat
  2. quelle magnifique carte Martina, quel superbe combo de couleur, lumineux et élégant, merci d’être notre guest designer cette semaine, biz

    OdpovědětVymazat
  3. What a great combination of the golden elements and the fantastic blue background! This gives a lot of elegance and brilliance to this beautiful Christmas card! Thank you so much for beeing our Guest-designer at 52CCT this week. Rosi x

    OdpovědětVymazat
  4. Very pretty. Love the gold and blue combo. thanks for sharing with us at MLC this month.

    OdpovědětVymazat