Prohledat tento blog

neděle 26. dubna 2020

Kulaté přání


Je tu nový měsíc a já Vás opět zvu k nové challenge na Christmas Craft All Year Round - tentokrát je zvolené téma - pastelové barvy. Snad se mi povedlo vyfotit mé přání tak, abych zachytila správný odstín barev. Jednoduché přání (ty mám asi nejradši) jsem vyrobila z výseků bílého a zeleného kola a zakoupeného výseku vločkového kruhu. Stromečky v pastelových barvách jsem zakoupila v DM drogerii.
Někdy si myslím, že stálým užíváním vloček a sněhuláků si připomínáme zimu více než pak doopravdy užijeme v reálu. Sněhu bylo letos u nás pomálu (skoro vůbec) a tak mě to asi vede k tomu, abych vločky "propagovala" aspoň v papírové podobě.
Přijďte se zapojit do naší nové výzvy:



S přáním vstupuji též do výzvy 


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.

1 komentář:

  1. SO very very pretty, I love the snowflake circle and the little trees, also such pretty colours.
    Faith x

    OdpovědětVymazat