Prohledat tento blog

sobota 25. dubna 2020

Gramodeska

K výrobě tohoto přání mě inspirovala výzva The Male Room  - Music. Dlouho jsem hledala vhodný černý papír, který by znázorňoval černou vinylovou desku. Nakonec jsem vybrala tento jemně šrafovaný papír, který je trochu do hněda, trochu do šeda, trochu černá.... Gramofon jsem z Pinterestu vytiskla na papír Canson a vyřízla na Big Shotu. Nápis jsem také vysekla a jemně jsem ho ohnula. 



S přáním vstupuji do výzvy:



Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.



3 komentáře:

  1. A very clever make Martina, it's a great "record! I like how you have bent the sentiment. With both my hat's on - Thank you so much for joining us in our Music challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT

    OdpovědětVymazat
  2. A great card for our theme. Thanks for sharing with us at The Male Room.
    Linby x
    DT

    OdpovědětVymazat
  3. What a beautiful "Music" card you made :-))
    Thanks for joining us at The Male Room!

    OdpovědětVymazat