Prohledat tento blog

pondělí 13. dubna 2020

Zahrada Graphic 45



Toto přání jsem vytvořila z papírů Graphic 45 Secret Garden. Kruhový základ na přání si vyrábím sama tím, že z obdélníkového přání vyříznu šablonou na Big Shotu kruh, který v místě přehybu není zcela proříznutý. Je to trochu vidět na druhé fotce, kde je také vidět vnitřní ozdobení barevným kolem a visačkou s nápisem Krásné narozeniny. Na první fotce vidíte přání, které jsem doplnila  kartonovou visačkou s obrázkem klíče, kterou jsem připevnila zlatým hřebíčkem. Dále jsem doplnila větvičky a růže, ptáky nad hlavou holčičky jsem vysekla 2x a podložila jsem 3D pěnovým čtverečkem, abych přání ozdobila. Baví mě vymýšlet na této malé ploše přání všelijaké ozdoby a zvláštnosti, které přáníčku dodají zajímavosti. S přáním vstupuji do soutěže na The Library, kde je předlohou kniha Dětská zahrada veršů - obal knihy s holčičkou.



Vstupuji do:


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.


3 komentáře:

  1. This is gorgeous. Love the vintage image.

    OdpovědětVymazat
  2. This vintage image is so apt for the book, and you've presented it beautifully with the circular shape and pretty embellishments. Thanks for joining The Library.

    OdpovědětVymazat
  3. SO VERY Beautiful Martina, I love the papers and the shaped card.
    Keep safe and well.
    Faith x

    OdpovědětVymazat