Prohledat tento blog

sobota 30. května 2020

Přání s hvězdami pro 52 CCT

Jako vítěz  na 52 CCT  jsem byla poctěna návrhem stát se  hostujícím designérem pro další výzvu. Aktuální sketch pro tento týden: 

Moje přání je vytvořeno z designových papírů od UHK Gallery. Přidala jsem drobné kytičky a ozdůbky, které jsem si v poslední době oblíbila. Místo vloček jsem použila hvězdičky, podlepené 3D pěnou, a stříbrné perličky. Vzor papírů sice není moc vánoční, ale celkově mě naladil do chladivé až mrazivé nálady - takové zimní, ačkoliv se blíží léto. :)






Připojte se k nové výzvě a vytvořte i Vy přání dle sketche:



Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.

2 komentáře:

  1. c'est une très jolie carte Martina, un joli effet givré et une belle ambiance, merci d’être notre guest designer cette semaine, biz

    OdpovědětVymazat
  2. WOW! This is gorgeous Martina.
    Take care
    Faith x

    OdpovědětVymazat