Prohledat tento blog

čtvrtek 4. června 2020

Proužky

Na toto přání jsem použila designové papíry Scrap Berry´s. Seznámila jsem se na internetu s technikou skládání proužků, které se říká - jestli jsem dobře pochopila - rybí kost. Docela mě to nadchlo a vytvořila jsem asi pět přání. Základ jsem použila na přání k narozeninám s textem: Přejeme ti krásné narozeniny. Doplnila jsem jen maličkou kytičkou a lístky.


S přáním vstupuji do soutěží:


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře.


4 komentáře:

  1. How beautiful Martina, I love the colours and the papers. The simple sentiment and flower is just perfect.
    Take care
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  2. WOW this is GORGEOUS Martina! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Use your Scraps’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! You really rocked this challenge and used such wonderful scraps of colorful paper to make a fantastic card. Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Use your Scraps’ challenge!
    Barbara DT

    OdpovědětVymazat
  4. Fabulous use of your scraps, so VERY pretty!! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    OdpovědětVymazat