Prohledat tento blog

sobota 2. ledna 2021

Přání s bruslemi

Jako nový člen design teamu Craftyhazelnut´s Christmas Challenge vás zvu do první výzvy roku 2021 na téma: upcycle or use something old - recyklujte nebo použijte něco starého. 

Svoje přání jsem vytvořila z polských designových papírů Winterland od výrobce Mintay. Zeleno-šedý podkladový papír je z kolekce Gorjuss - Santoro (ladil mi s větvičkami od Mintay). Papíry i vystřižené výseky jsem otupovala Distress Ink. Ozdobila jsem přání výseky, doplnila třemi enamelkami Nordica od "Studio Forty", ale především jsem použila - recyklovala - dřevěnou brusličku, kterou jsem dostala jako součást okrasného zabalení dárků o Vánocích. Líbí se mi velký kontrast barev celého přání - výrazná červená, bílá a zeleno-šedá.




Zvu Vás tedy do první letošní challenge na webu Craftyhazelnut´s Christmas Challenge #523.

Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za milé komentáře.



3 komentáře:

  1. It's really good to have you on my team. Thanks for adding your lovely design. Happy New Year. xx

    OdpovědětVymazat
  2. Your card is Gorgeous Martina. I love how you have used the colours and the paper. Congratulations on being on the DT, well deserved.
    Faith x

    OdpovědětVymazat