Prohledat tento blog

sobota 9. ledna 2021

Přání se zvířátky

 V této výzvě Craftyhazelnut´s Christmas Challenge #524 máme vytvořit přání s nějakými zvířátky. Vybrala jsem si jelení rodinku, kterou jsem umístila na fotokarton s motivem nařezané kulatiny. Výsek vloček jsem zakoupila již hotový, výsek borovicové větvičky a šišek jsem vytvořila ze šablon Moda Scrap. V horní části jsem doplnila stužkou a perličkami. Fotokarton jsem podložila částečně zeleným papírem a tím jsem vytvořila asymetrii.


Přijměte naši výzvu a zúčastněte se dalšího kola:



Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za milé komentáře.

4 komentáře:

  1. I love your reindeer family on the wood pile background, beautiful details with the snowflakes and cone. A beautiful card Martina.
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  2. WOW So beautiful!! Love every single thing!!!!
    Hugs from your new follower ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful card. I love the background paper. Who makes it? Thanks for sharing your talent. I live in the country and have plenty of deer in my yard and woods.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for the beautiful comment. The photo board is beautiful, I buy it at a local store in the Czech Republic. Unfortunately, I do not know the manufacturer, but I also found it in the Czech online store:
      https://hobbykohout.cz/a4-fotokarton-drevo
      I'm sorry I didn't help anymore. Thanks for visiting and I wish you good luck in your creation.

      Vymazat