Prohledat tento blog

čtvrtek 29. dubna 2021

Ptáček



Vánoční přání s ptáčkem jsem vytvořila ze zeleného základu 30 x 10 cm, který jsem přeložila na 3 díly o rozměrech 10 x 10 cm. Použila jsem obyčejné barevné čtvrtky a obrázky ptáčků, které jsem si vytiskla z Pinterestu. Jediný designový papír s cesmínou je ze sady Little Red Robin od Docraft´s Papermania. 




Vstupuji do soutěže:
mám 2 přeložení




Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za milé komentáře.

 

6 komentářů:

  1. Very nice card, Martina. Love your birds, so cute.
    Thanks for joining us at 52WTC.
    Jantine DT 52WTC

    OdpovědětVymazat
  2. such a nice card love the colours and the bird
    hugs ellen

    OdpovědětVymazat
  3. It's a beautiful Christmascard Martina.
    Nice of you to join 52 WTC.
    Greetings Miranda dt 52 WTC

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful card Martina. Thanks for joining us at Fab'n'Funky. Pat K xx

    OdpovědětVymazat
  5. A Beautiful card Martina, I love Robins and this card makes them centre stage. Love it.
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  6. Very effective design/ Thanks for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    OdpovědětVymazat