Prohledat tento blog

neděle 25. dubna 2021

Vánoční obal

Vytvořila jsem obal na vánoční dárek - poukaz (který zatím nahrazuje pro názornost visačka). Protože občas dávám k Vánocům takovýto druh dárků, bude se v prosinci hodit připravený obal. 

Na prvním fotu vidíte uzavřenou obálku. Použila jsem designový papír od Simply Creative - Frosted Winter. Jsou to papíry 30 x 30 cm. Na délku jsem použila celý papír, šířka je cca 14 cm. Na pásek jsem použila stejný vzor, ale světlejší papír, vše jsem spojila hřebíčkem. Okraje jsem vysekla do krajkového vzoru.

Spodní foto ukazuje obal uvnitř. Prostřední část je slepená a krásně tak drží poukaz narovnaný vzhůru. Představuji si jeho rozbalení o Vánocích, až obdarovaný rozbalí překvapení.


 

Vstupuji do soutěže:



Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu  a za komentáře, které mě vždy potěší.

5 komentářů:

  1. Oh! how wonderful, what a beautiful gift card presentation Martina.
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  2. What a beautiful presentation for a gift card. I love the colors too.

    OdpovědětVymazat
  3. what a great gift card holder, i love the choice of colors and patterns you've used! it's cool how the card stands up inside the holder, as well! so pleased you could join our gift card fun at JINGLE BELLES! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. What an awesome gift card holder design ... pretty colors too ... so very glad you joined us at Jingle Belles.

    OdpovědětVymazat