Prohledat tento blog

sobota 24. července 2021

Přání s červenou stuhou

Nová challenge na webu Craftyhazelnut´s Christmas Challenge je na téma použijte provázek nebo stuhu.  Použila jsem bílý papír s vyseknutými obrysy stromů. Vybrala jsem širokou stuhu s bílými vločkami. V jedné třetině jsem stuhu svázala provázkem, na který jsem umístila bílý perleťový hřebíček a vločky - bílou a stříbrnou, jak je vidět na podrobnější fotografii. 




Navštivte naši novou challenge a zúčastněte se také se svým přáním:

Craftyhazelnut´s Christmas Challenge - use some twine or ribbon

Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za milé komentáře, které mě vždy potěší.

2 komentáře:

  1. What a wonderful and beautiful idea Martina, love the background trees and the gorgeous ribbon.
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  2. Cute card. The red ribbon is a great contrast to the row of white diecut trees.

    OdpovědětVymazat