Prohledat tento blog

sobota 31. července 2021

Přání s jelenem



Nová challenge na webu Craftyhazelnut´s Christmas Challenge je na téma použijte jelena/soba. Vytvořila jsem přání z papíru s vysokou gramáží. Vysekla jsem též další papír s vlnovkou, kterým jsem překryla spodní stranu přání, Použila jsem výseky jelena a stromu. Měsíc jsem vytvořila tak, že jsem blendovala podkladový papír Distress Ink - odstín milled lavender, ale použila jsem kolečko, které jsem držela na jednom místě, abych neobarvila tuto část. Povedlo se napoprvé a já dolepila vše včetně nápisu s vločkou a tekutými perličkami jsem vytvořila hvězdičky.
Navštivte naši novou challenge a zúčastněte se také se svým přáním:





Vstupuji do výzev:




Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za milé komentáře.

 

4 komentáře:

  1. Oh! What a wonderful card Martina, I love the purple, beautiful work. I'm here with 2 hats on today so I will say - Thank you so much for joining us in our Christmas in July challenge at The Male Room Good Luck and I hope you will join us in our next challenge.
    Faith DT

    OdpovědětVymazat
  2. So pretty, love the color!. Thank you for playing at the Male Room Challenges

    OdpovědětVymazat
  3. Very pretty with the purple hues and it looks so serene. Thanks for playing along with The Male Room. X

    OdpovědětVymazat
  4. Lovely winter scene, love the night and calm feeling. Thank you for joining The Male Room Christmas challenge, I hope you'll also join our Birthday party challenge.

    OdpovědětVymazat