Prohledat tento blog

sobota 2. října 2021

Přání s vílou

 Tento týden na CHNC máme téma - přání pro někoho zvláštního. Toto přání jsem vytvořila z papíru Stamperia - Winter Tales. Zimní pohádka je nás známá jako Sněhová královna (v této verzi je ovšem místo královny víla). Jde opravdu o nádhernou designovou sadu papírů, skutečně pohádkovou. Přání jsem vytvořila pro někoho mne velmi blízkého, bude to překvapení, proto neprozrazuji. Použila jsem perličky a blendované okraje jsou inkoustem Distress Ink - vintage photo. Bílý rámeček je zakoupený výsek. Květiny jsem vystřihla z designových papíru, vločky jsou vyseknuté z téhož papíru.


Vstupte s námi do této výzvy na (nepovinné) téma:

Craftyhazelnut´s Christmas Challenge - #562 for someone special

Dále vstupuji do výzvy:

The Holly and Ivy Christmas Challenge #102


Děkuji Vám za návštěvu na mém blogu a za milé komentáře.

2 komentáře:

  1. WOW! This is stunning Martina, what a gorgeous image.
    Faith x

    OdpovědětVymazat
  2. Gorgeous Chistmas card and in such lovely soft colours. Thanks for sharing with us at The Holly and Ivy Challenge.

    OdpovědětVymazat